Možnosti jak zaplatit :
- Online platební kartou v bráně :

|

|

|

|

|

|
|
- Online bankovní převod v platební bráně:
 Online bankovní převod je platba prostřednictvím internetového bankovnictví s okamžitým potvrzením úhrady. Ze seznamu bank si vyberete vaši banku a Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde pak potvrdíte už připravený platební příkaz. Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. Vaše platba je nám platební branou ComGate potvrzena okamžitě, a tak můžeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky. Online bankovní převod nabízíme pro tyto tuzemské banky :
|
 |
 |

|
 |
 |
 |
|
|
|
- Pokud nenajdete svou banku mezi online bankovními převody můžete zvolit metodu "ostatní banky". V platební bráně se vám pak zobrazí potřebné platební údaje k platbě jako číslo účtu protistrany, částka a variabilní symbol. Po přihlášení do svého internetového bankovnictví zadáte údaje, které zobrazila platební brána. V případě, že váš mobil podporuje čtení QR kódů, si můžete usnadnit načtení platebních údajů pomocí QR platby. Po zadání údajů k platbě nebo jejich načtení přes QR kód je již možné platbu potvrdit jako obvykle. Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu.
|
- Na dobírku při převzetí od dopravce (Česká pošta, DPD)
zboží zaplatíte (hotově nebo kartou) při převzetí od poštovního doručovatele ČP, kurýra dopravní společnosti DPD nebo v Balíkovně. Platbu na dobírku umožňujeme pouze pro objednané zboží s celkovou hodnotou do 3.000,- Kč. Výše poplatku za dobírku se odvíjí o zvoleného způsobu dopravy.
|
- Předem převodem na náš bankovní účet u Raiffeisenbank a.s.
Pokud si vyberete úhradu převodem na bankovní účet, zašleme vám v potvrzovacím e-mailu také informace, které jsou potřebné pro provední platby. Zboží společně s daňovým dokladem odešleme po připsání částky na náš účet.
|
- Hotově nebo platební kartou při osobním vyzvednutí na naší prodejně ve Znojmě
|
Možnosti dopravy v České republice:
- Osobní vyzvednutí na naší prodejně ve Znojmě - zdarma
|
- Česká pošta – Balík Do ruky
 Zásilku vám doručí Česká pošta na vámi zvolenou adresu většinou již následující pracovní den po podání zásilky. Prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu budete informováni o termínu doručení. Čas nebo místo doručení si můžete změnit. V případě neúspěšného doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a bude vám poslána SMS zpráva o možnostech jeho vyzvednutí. Pokud si balík nevyzvednete během 7 dnů, případně nezměníte termín jeho doručení, bude automaticky odeslán zpět na naši adresu. Doporučujeme zásilku co nejdříve po převzetí otevřít a přesvědčit se, zda nedošlo k poškození obsahu. Případnou reklamaci je třeba vznést do dvou pracovních dní ode dne doručení. Cena dle hmotnosti od 118,- Kč
|
- Česká pošta – Balík Na poštu
 Cena dle hmotnosti od 98,- Kč
|
- Česká pošta - Balíkovna
 Cena dle hmotnosti od 76,- Kč
|
- Zásilkovna - výdejní místo, Z-BOX nebo ALZA box

Cena dle hmotnosti od 99,- Kč
|
- DPD Pickup - výdejní místa a samoobslužné výdejní boxy

Nemusíte čekat na kurýra. Svou zásilku si můžete vyzvednout sami v síti Pickup parcelshopů v čase, který vám vyhovuje, a to během jejich otevírací doby. Kromě toho je zde také možnost zvolit moderní nonstop způsob vyzvednutí v síti samoobslužných boxů „DPD Box“ a „AlzaBox“ , Seznam všech Pickup výdejních míst v celé síti DPD najdete zde. Cena dle hmotnosti od 79,- Kč
|
- DPD Private - doručení kurýrem na vaši adresu

Zásilku vám kurýr DPD doveze následující pracovní den od převzetí u nás. Když vás nezastihne doma, doručí vám ji následující den. Zásilku se pokusí doručit až 3x. V SMS/e-mailu dostanete informace o zásilce, přístupové údaje do aplikace DPD Kurýr a v den doručení vám DPD ještě upřesní interval pro doručení na 1 hodinu. V aplikaci DPD Kurýr můžete změnit adresu nebo termín doručení, zvolit osobní odběr v DPD Pickup, ve větších městech si vybrat čas doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu. Za dobírku můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou. Cena dle hmotnosti od 129,- Kč
|
Možnosti a cena dopravy do zahraničí
Pro dopravu do zahraničí využíváme v rámci EU služeb Zásilkovny (Packeta) nebo DPD, připravujeme i další dopravce. Naší snahou je spolupracovat s takovými dopravními společnostmi, které nabízejí nejenom dobrou cenu, ale i nejvyšší úroveň služeb.
Výše poštovného do zahraničí se liší podle jednotlivých dopravců a její konečnou výši vám náš e-shop vypočítá podle výsledné celkové váhy zásilky. Cenu dopravy u konkrétního dopravce můžete sledovat průběžně během přidávaní jednotlivých kusů zboží do košíku. Cena se vždy po přidání okamžitě přepočítává podle aktuální celkové váhy zboží v košíku.
Mimo EU využíváme služeb České pošty. Výše poštovného je určována individuálně podle destinace a váhy zásilky.
Belgium

|
Shipping price for delivery to your address (HD) or Pick-up Point (PP) |
Total weight of package up to |
Price inc. VAT |

Home Delivery (HD)
|
1 kg |
11 € |
2 kg |
12 € |
5 kg |
15 € |
10 kg |
17 € |
15 kg |
28 € |
20 kg |
33 € |

Pick-up Point (PP)
|
2 kg |
11 € |
5 kg |
12 € |
10 kg |
14 € |
15 kg |
24 € |
20 kg |
27 € |

Home Delivery (HD)
|
1 kg |
12 € |
3 kg |
14 € |
10 kg |
17 € |
15 kg |
19 € |
30 kg |
29 € |
Poškození zásilky během přepravy
Každá naše zásilka je vždy pojištěna minimálně na hodnotu zboží (doručení do ČR i do zahraničí)
Přestože se snažíme zboží opravdu důkladně zabalit, může se stát, že bude během dopravy k vám poškozeno.
V případě, že bude zjevně poškozen už obal, doporučujeme zásilku nepřebírat!
Jestliže bude poškození patrné až po rozbalení, řiďte se v případě dopravy Českou poštou prosím následujícími pokyny: ”Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.”
V přídadě ostatních dopravců platí obdobná pravidla. Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese dopravce, je však třeba často prokázat, že zboží bylo řádně zabaleno. Je tedy v potřeba rámci reklamace nejlépe předložit zboží včetně kompletního obalu nebo alespoň fotografie , které dobře dokumentují celkový stav zásilky. Doporučujeme vždy pořídit fotodokumentaci jak poškozeného zboží tak i celého balení. My sami u všech dražších zásilek, zejména do zahraničí, fotodokumentaci balení pořizujeme.
O celé záležitosti nás co nejdříve informujte prostřednictvím telefonu nebo emailu.