VÍTEJTE NA NAŠEM NOVÉM E-SHOPU!  Prosíme vás o shovívavost, než se nám podaří vše správně nastavit. V případě problémů nás kontaktujte.

Možnosti jak zaplatit :

  • Platební kartou v platební bráně "COMGATE" 
  • Online bankovní převod v platební bráně "COMGATE"
  •  Apple Pay
  • Na dobírku při převzetí od dopravce (Česká pošta, DPD)
  • Předem převodem na náš bankovní účet u FIO banky, a.s.
  • Hotově nebo platební kartou při osobním vyzvednutí na prodejně

Platba kartou (push platba)
Odkaz do platební brány obdržíte až v emailu po potvrzení objednávky. Neplatíte tedy hned při objednávání, ale až se přesvědčíme, že vaše objednávka je opravdu kompletní.

Na dobírku
Podle typu zásilky zboží zaplatíte při převzetí od doručovatele nebo na poště.

Předem na bankovní účet
Pokud si vyberete úhradu převodem na bankovní účet, zašleme vám v e-mailu informace, které jsou potřebné pro provední platby. Zboží společně s daňovým dokladem odešleme po připsání částky na náš účet.

Při osobním vyzvednutí
Zboží si můžete také osobně vyzvednout na naší prodejně ve Znojmě, kde lze zboží zaplatit hotově nebo kartou.

 

Možnosti dopravy v České republice:

  • Osobní vyzvednutí na naší prodejně ve Znojmě
  • Česká pošta – Balík Do ruky
  • Česká pošta – Balík Na poštu
  • Česká pošta - Balíkovna
  • Zásilkovna - výdejní místo, Z-BOX nebo ALZA box
  •  DPD Pickup - výdejní místa
  • DPD Private - doručení na adresu


Česká pošta – Balík Do ruky 

Balík doručí Česká pošta na vámi zvolenou adresu následující pracovní den po podání zásilky.
Prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu budete v den podání informováni o termínu doručení. Čas nebo místo doručení si můžete změnit.
V případě neúspěšného doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a bude vám poslána SMS zpráva o možnostech jeho vyzvednutí.
Pokud si balík nevyzvednete během 7 dnů, případně nezměníte termín jeho doručení, bude automaticky odeslán zpět na naši adresu.
Důrazně doporučujeme zásilku co nejdříve po převzetí otevřít a přesvědčit se, zda nedošlo k poškození obsahu. Případnou reklamaci je třeba vznést do dvou pracovních dní ode dne doručení.

Cena dopravy v ČR

Výše poštovného po České republice se liší podle jednotlivých dopravců a její konečnou výši vám náš e-shop vypočítá podle výsledné celkové váhy zásilky. Cenu dopravy u konkrétního dopravce můžete sledovat průběžně během přidávaní jednotlivých kusů zboží do košíku. Cena se vždy po přidání okamžitě přepočítává podle aktuální celkové váhy zboží v košíku.  
 

Možnosti a cena dopravy do zahraničí

Pro dopravu do zahraničí využíváme v rámci EU služeb Zásilkovny (Packeta) nebo DPD, připravujeme i další dopravce. Naší snahou je spolupracovat s takovými dopravními společnostmi, které nabízejí nejenom dobrou cenu, ale i nejvyšší úroveň služeb.
Výše poštovného do zahraničí se liší podle jednotlivých dopravců a její konečnou výši vám náš e-shop vypočítá podle výsledné celkové váhy zásilky. Cenu dopravy u konkrétního dopravce můžete sledovat průběžně během přidávaní jednotlivých kusů zboží do košíku. Cena se vždy po přidání okamžitě přepočítává podle aktuální celkové váhy zboží v košíku.
Mimo EU využíváme služeb České pošty. Výše poštovného je určována individuálně podle destinace a váhy zásilky.
Pro orientační stanovení  poplatků za dopravu můžete použít následující tabulku 

Poškození zásilky během přepravy

Každá naše zásilka je vždy pojištěna minimálně na hodnotu zboží (doručení do ČR i do zahraničí)
Přestože se snažíme zboží opravdu důkladně zabalit, může se stát, že bude během dopravy k vám poškozeno.
V případě, že bude zjevně poškozen už obal, doporučujeme zásilku nepřebírat!
Jestliže bude poškození patrné až po rozbalení, řiďte se v případě dopravy Českou poštou prosím následujícími pokyny: ”Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.” 
V přídadě ostatních dopravců platí obdobná pravidla. Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese dopravce, je však třeba často prokázat, že zboží bylo řádně zabaleno. Je tedy v potřeba rámci reklamace nejlépe předložit zboží včetně kompletního obalu nebo alespoň fotografie , které dobře dokumentují celkový stav zásilky. Doporučujeme vždy pořídit fotodokumentaci jak poškozeného zboží tak i celého balení. My sami u všech dražších zásilek, zejména do zahraničí, fotodokumentaci balení pořizujeme.
O celé záležitosti nás co nejdříve informujte prostřednictvím telefonu nebo emailu.