Doprava a platba
Možnosti jak zaplatit :
Možnosti dopravy v České republice:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Možnosti a cena dopravy do zahraničí
Pro dopravu do zahraničí využíváme v rámci EU služeb Zásilkovny (Packeta) nebo DPD, připravujeme i další dopravce. Naší snahou je spolupracovat s takovými dopravními společnostmi, které nabízejí nejenom dobrou cenu, ale i nejvyšší úroveň služeb.
Výše poštovného do zahraničí se liší podle jednotlivých dopravců a její konečnou výši vám náš e-shop vypočítá podle výsledné celkové váhy zásilky. Cenu dopravy u konkrétního dopravce můžete sledovat průběžně během přidávaní jednotlivých kusů zboží do košíku. Cena se vždy po přidání okamžitě přepočítává podle aktuální celkové váhy zboží v košíku.
Mimo EU využíváme služeb České pošty. Výše poštovného je určována individuálně podle destinace a váhy zásilky.
Belgium |
Shipping price for delivery to your address (HD) or Pick-up Point (PP) | |
Total weight of package up to | Price inc. VAT | |
Home Delivery |
1 kg | 11 € |
2 kg | 12 € | |
5 kg | 15 € | |
10 kg | 17 € | |
15 kg | 28 € | |
20 kg | 33 € | |
Pick-up Point |
2 kg | 11 € |
5 kg | 12 € | |
10 kg | 14 € | |
15 kg | 24 € | |
20 kg | 27 € | |
Home Delivery |
1 kg | 12 € |
3 kg | 14 € | |
10 kg | 17 € | |
15 kg | 19 € | |
30 kg | 29 € |
Poškození zásilky během přepravy
Každá naše zásilka je vždy pojištěna minimálně na hodnotu zboží (doručení do ČR i do zahraničí)
Přestože se snažíme zboží opravdu důkladně zabalit, může se stát, že bude během dopravy k vám poškozeno.
V případě, že bude zjevně poškozen už obal, doporučujeme zásilku nepřebírat!
Jestliže bude poškození patrné až po rozbalení, řiďte se v případě dopravy Českou poštou prosím následujícími pokyny: ”Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.”
V přídadě ostatních dopravců platí obdobná pravidla. Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese dopravce, je však třeba často prokázat, že zboží bylo řádně zabaleno. Je tedy v potřeba rámci reklamace nejlépe předložit zboží včetně kompletního obalu nebo alespoň fotografie , které dobře dokumentují celkový stav zásilky. Doporučujeme vždy pořídit fotodokumentaci jak poškozeného zboží tak i celého balení. My sami u všech dražších zásilek, zejména do zahraničí, fotodokumentaci balení pořizujeme.
O celé záležitosti nás co nejdříve informujte prostřednictvím telefonu nebo emailu.