Doprava a platba

Možnosti jak zaplatit :

  • Online platební kartou v bráně :     

  • Online bankovní převod v platební bráně:       
    Online bankovní převod je platba prostřednictvím internetového bankovnictví s okamžitým potvrzením úhrady. Ze seznamu bank si vyberete vaši banku a
    Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde pak potvrdíte už připravený platební příkaz. Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. Vaše platba je nám platební branou ComGate potvrzena okamžitě, a tak můžeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky. 
    Online bankovní převod nabízíme pro tyto tuzemské banky :

          
  • Pokud nenajdete svou banku mezi online bankovními převody můžete zvolit metodu "ostatní banky". V platební bráně se vám pak zobrazí potřebné platební údaje k platbě jako číslo účtu protistrany, částka a variabilní symbol. Po přihlášení do svého internetového bankovnictví zadáte údaje, které zobrazila platební brána. V případě, že váš mobil podporuje čtení QR kódů, si můžete usnadnit načtení platebních údajů pomocí QR platby. Po zadání údajů k platbě nebo jejich načtení přes QR kód je již možné platbu potvrdit jako obvykle. Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu.

  • Na dobírku při převzetí od dopravce (Česká pošta, DPD)
    zboží zaplatíte (hotově nebo kartou) při převzetí od poštovního doručovatele ČP,  kurýra dopravní společnosti DPD nebo v Balíkovně. Platbu na dobírku umožňujeme pouze pro  objednané zboží s celkovou hodnotou do 3.000,- Kč.  Výše poplatku za dobírku se odvíjí o zvoleného způsobu dopravy. 
  • Předem převodem na náš bankovní účet u Raiffeisenbank a.s.
    Pokud si vyberete úhradu převodem na bankovní účet, zašleme vám v potvrzovacím e-mailu také informace, které jsou potřebné pro provední platby. Zboží společně s daňovým dokladem odešleme po připsání částky na náš účet.
  • Hotově nebo platební kartou při osobním vyzvednutí na naší prodejně ve Znojmě



Možnosti dopravy v České republice:

  • Osobní vyzvednutí na naší prodejně ve Znojmě - zdarma
  • Česká pošta – Balík Do ruky
     
    Zásilku vám doručí Česká pošta na vámi zvolenou adresu většinou již následující pracovní den po podání zásilky.
    Prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu budete informováni o termínu doručení. Čas nebo místo doručení si můžete změnit.
    V případě neúspěšného doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a bude vám poslána SMS zpráva o možnostech jeho vyzvednutí.
    Pokud si balík nevyzvednete během 7 dnů, případně nezměníte termín jeho doručení, bude automaticky odeslán zpět na naši adresu.
    Doporučujeme zásilku co nejdříve po převzetí otevřít a přesvědčit se, zda nedošlo k poškození obsahu. Případnou reklamaci je třeba vznést do dvou pracovních dní ode dne doručení.
    Cena dle hmotnosti od 118,- Kč
  • Česká pošta – Balík Na poštu

    Cena dle hmotnosti od 98,- Kč
  • Česká pošta - Balíkovna

    Cena dle hmotnosti od 76,- Kč
  • Zásilkovna - výdejní místo, Z-BOX nebo ALZA box


    Cena dle hmotnosti od 99,- Kč
  • DPD Pickup - výdejní místa a samoobslužné výdejní boxy

     

                             

    Nemusíte čekat na kurýra. Zásilku si můžete vyzvednout sami v sítu výdejních míst v době , kdy se to hodí vám v rámci jejich výdejní doby.
    Navíc je také možnost zvolit moderní způsob non-stop vyzvednutí v síti samoobslužných boxů, do kterých patří jak DPD boxy, tak i více než 1000 AlzaBoxů. Seznam všech více než 2 500 poboček celé výdejní sítě DPD najdete tady.
    Cena dle hmotnosti od 79,- Kč
  • DPD Private - doručení kurýrem na vaši adresu



    Zásilku vám kurýr DPD doveze následující pracovní den od převzetí u nás. Když vás nezastihne doma, doručí vám ji následující den. Zásilku se pokusí doručit až 3x.
    V SMS/e-mailu dostanete informace o zásilce, přístupové údaje do aplikace DPD Kurýr a v den doručení vám DPD ještě upřesní interval pro doručení na 1 hodinu.
    V aplikaci DPD Kurýr můžete změnit adresu nebo termín doručení, zvolit osobní odběr v DPD Pickup, ve větších městech si vybrat čas doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu. Za dobírku můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou.
    Cena dle hmotnosti od 129,- Kč

Možnosti a cena dopravy do zahraničí

Pro dopravu do zahraničí využíváme v rámci EU služeb Zásilkovny (Packeta) nebo DPD, připravujeme i další dopravce. Naší snahou je spolupracovat s takovými dopravními společnostmi, které nabízejí nejenom dobrou cenu, ale i nejvyšší úroveň služeb.
Výše poštovného do zahraničí se liší podle jednotlivých dopravců a její konečnou výši vám náš e-shop vypočítá podle výsledné celkové váhy zásilky. Cenu dopravy u konkrétního dopravce můžete sledovat průběžně během přidávaní jednotlivých kusů zboží do košíku. Cena se vždy po přidání okamžitě přepočítává podle aktuální celkové váhy zboží v košíku.
Mimo EU využíváme služeb České pošty. Výše poštovného je určována individuálně podle destinace a váhy zásilky.

Belgium

Shipping price for delivery to your address (HD) or Pick-up Point (PP)
Total weight of package up to Price inc. VAT

Home Delivery
(HD)

1 kg 11 €
2 kg 12 €
5 kg 15 €
10 kg 17 €
15 kg  28 € 
20 kg  33 € 

Pick-up Point
(PP)

2 kg 11 €
5 kg 12 €
10 kg 14 €
15 kg 24 €
20 kg 27 €

Home Delivery
(HD)

1 kg 12 €
3 kg 14 €
10 kg 17 €
15 kg 19 €
30 kg 29 €

Poškození zásilky během přepravy

Každá naše zásilka je vždy pojištěna minimálně na hodnotu zboží (doručení do ČR i do zahraničí)
Přestože se snažíme zboží opravdu důkladně zabalit, může se stát, že bude během dopravy k vám poškozeno.
V případě, že bude zjevně poškozen už obal, doporučujeme zásilku nepřebírat!
Jestliže bude poškození patrné až po rozbalení, řiďte se v případě dopravy Českou poštou prosím následujícími pokyny: ”Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.” 
V přídadě ostatních dopravců platí obdobná pravidla. Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese dopravce, je však třeba často prokázat, že zboží bylo řádně zabaleno. Je tedy v potřeba rámci reklamace nejlépe předložit zboží včetně kompletního obalu nebo alespoň fotografie , které dobře dokumentují celkový stav zásilky. Doporučujeme vždy pořídit fotodokumentaci jak poškozeného zboží tak i celého balení. My sami u všech dražších zásilek, zejména do zahraničí, fotodokumentaci balení pořizujeme.
O celé záležitosti nás co nejdříve informujte prostřednictvím telefonu nebo emailu.